Más
mayo 21, 2019 12:00 am UTC+0
Per inscriure’t al curs cal que t’identifiquis amb el teu compte de PIMEC. Si encara no estàs registrat crea un compte
Joan Sans Martínez
És consultor, CEO, col·laborador del projecte d’educació Europeu THRIVE, Fundador del Club de Lectura de Vendes, Conferenciant de la Camara Internacional d’Empresaris de Barcelona, i formador/col·laborador de PIMEC.
1-.Les claus de l’èxit a la venda.
2-.Principals eines que s’utilitzen a internet per donar suport a la gestió comercial.
3-.Detectar els principals «lladres» del nostre temps.
4-.Definir la venda en els seus diferents passos i objectius.
5-.Fases de la venda:
– Preparació
– Presentació
– Argumentació
– Tractament d’objeccions
– Tancament
– Seguiment
6-.Objectius:
-Definició de l’objectiu.
-Avançar cap a ell.
-Aconseguir-lo.
7-.Preparar estratègies de mercat.
– KPI
– DAFO
– Canvas
– Brainstorming
8-.Conèixer diferents tipus de tancament de vendes.
9-.Estimular la motivació i l’actitud.
10-.Descobrir la importància d’una bona política de preus.
11-.Què és i com repercuteix la publicitat en el món de les vendes actuals.