Más
julio 5, 2019 12:00 am UTC+0
Tot i el mercat de treball cada vegada més ampli i transparent, les altes taxes d’atur i el progressiu increment dels nivells de qualificació, les dificultats per identificar i atreure talent persisteixen. En aquest context: quines estratègies podem desplegar com a organització per crear-nos una bona imatge com a ocupadors que resulti atractiva al talent disponible? En aquest taller treballarem l’Employer Branding des d’una perspectiva aplicada.
Prendre consciència de la necessitat de treballar l’Employer Branding des d’una perspectiva global i estable en el temps i desenvolupar-ne el pla d’acció per a començar a construir-lo.
1.- Què és l’Employer Branding?
2.- Per què i per a què l’EB? De la generació d’atractivitat a la gestió de l’atracció i retenció de talent. 3.- Com definir una estratègia interna i externa d’EB alineada amb els valors i la cultura de la nostra organització?
4.- Com comunicar i posicionar el nostre EB?
PREU: 225€ (socis 180€)