Motivació i gestió d’equips comercials

mayo 21, 2019 12:00 am UTC+0

Àrea: Vendes i marketing
Durada:  7 h
Data inici:  dimarts, 21 maig, 2019
Data finalització:  dimarts, 21 maig, 2019
Horari:  dimarts, 09:00 a 13:30 / 15:00 a 17:30
Preu soci:  180 €
Preu no soci:  225 €
Preu subscriptors la Vanguardia:  180 €
Codi Curs:  FP2019-0072
Tipus:  Bonificable
Inscripció:  Oberta
Lloc Imparticio:  PIMEC Barcelona
Adreça Impartició:  Viladomat, 174
CP Impartició:  08015
Població Impartició: BARCELONA

Per inscriure’t al curs cal que t’identifiquis amb el teu compte de PIMEC. Si encara no estàs registrat crea un compte

Descripció:
Els resultats de les empreses venen donats per la capacitat de vendre, no tan sols en volum, sinó també en els marges obtinguts. Saber com actuar en aquest món canviant i conèixer millor les necessitats dels nostres clients és una tasca imprescindible per als nostres venedors. Cal saber gestionar el nostre temps de la forma més productiva, conèixer els mercats i els canals de distribució del nostre producte, treballar polítiques de preus adients, planificar el treball de forma acurada, i, el més important, saber escoltar els nostres clients. El curs vol potenciar tots aquests punts i crear un ambient de màxima motivació per fer aflorar el valor de l’actitud en la feina dels venedors.
Destinataris:
El curs s’adreça a gerents, directors comercials, venedors, persones que donen suport comercial, administració de vendes, autònoms, emprenedors, comerciants, o qualsevol altra persona que per la seva posició a l’empresa tingui una activitat relacionada directament amb clients o proveïdors.
Professorat:

Joan Sans Martínez
És consultor, CEO, col·laborador del projecte d’educació Europeu THRIVE, Fundador del Club de Lectura de Vendes, Conferenciant de la Camara Internacional d’Empresaris de Barcelona, i formador/col·laborador de PIMEC.

Continguts:

1-.Les claus de l’èxit a la venda.
2-.Principals eines que s’utilitzen a internet per donar suport a la gestió comercial.
3-.Detectar els principals «lladres» del nostre temps.
4-.Definir la venda en els seus diferents passos i objectius.
5-.Fases de la venda:
– Preparació
– Presentació
– Argumentació
– Tractament d’objeccions
– Tancament
– Seguiment
6-.Objectius:
-Definició de l’objectiu.
-Avançar cap a ell.
-Aconseguir-lo.
7-.Preparar estratègies de mercat.
– KPI
– DAFO
– Canvas
– Brainstorming
8-.Conèixer diferents tipus de tancament de vendes.
9-.Estimular la motivació i l’actitud.
10-.Descobrir la importància d’una bona política de preus.
11-.Què és i com repercuteix la publicitat en el món de les vendes actuals.